neděle 3. června 2012

Přízrak, či zjevení?

Ano ano, asi divíte.


Tedy - měla bych spíše jako slušně vychovaný člověk nejdříve pozdravit. Takže ahoj všichni. (Ano, všichni, takže jakože nikdo).
Vím, že jste si zajisté všimli, že se tu nic neděje. Vlastně jediný důvod proč tu jsem je ten, že na blogspot se mohou přidávat komentáře na vaše blogy jen prostřednictvím google účtu (což je dle mého vcelku zbytečné)
Blogspot je fajn, to neříkám, ale přece jen, na blog.cz už jsem pěknou řádku let a dva roky tam vedu jeden blog (ano, na který vážně lidé chodí). Takže jsem si vzpomněla na svůj blogspot a rozhodla se alespoň napsat, kde se momentálně nachází moje maličkost. Na absolutně nezajímavém blogu s jejími filozofiemi, povídkami, mojí tvorbou ( a s nečekaným množstvím smajlíků ) Jestli se náhodou na něj chcete podívat, tak vám sem dám odkaz.

Haunted-Destiny.blog.cz

Berte to jako takové "stěhování" jak se v blogové branži říká. I když jsem ten blog měla dřív než blogspot. Tak se tu všichni mějte a nejspíš ani nečekejte, že se tu kdy po tomhle článku něco objeví =D

Love,
Lucy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you so much for comment :]