neděle 30. října 2011

Long time no talk

Hello to all xxx,
Tak jsem tady po delší době, abych Vám řekla aspoň to pitomé "ahoj". Vím, vím. Dlouho jsem tu nebyla a mrzí mě to. Ale není na to čas a jak já říkám - nechci, aby se blog stala má povinnost. Protože kdyby to byla má povinnost, možná by mě to i přestalo bavit blogovat a pak už bych sem nechodila vůbec. Ale teď už o něčem jiném.

V poslední době se toho moc zajímavého neudálo. Ve škole pořád fofr, ale zároveň je tam i pořád o přestávky sranda s těma mejma <3 Na to jediný se vždycky do školy těším. Pak co dál novýho? Asi nic. Možná jen to, že mě zase asi popadla jakási "Harry Potter mánie" (dávám to za vinu starší ségře, která je do toho naprostý fanatik), takže čtu knížky, koukám na filmy a tak ;) Ale je to bezva, když nemáte zrovna co na práci a venku je zrovna ošklivo, jste líní a nikam se vám nechce.

Jinak už asi nemám, co bych Vám pověděla, protože nic zajímavého se v mém životě jinak neudálo. Nebo se spíš neudálo něco, co bych mohla napsat. Chápete, že? No, tak já asi zase jdu. Mějte se tu hezky. A doufám, že se ozvu zase brzy a přidám něco jiného než nějaký zápis o mně. Třeba básničku, písničku. Ještě se uvidí. Zatím.
Bye bye xxx


Mrs. Luce Hetherton

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you so much for comment :]