čtvrtek 13. října 2011

Can't wait for winter

Hello you all xxx,
Jak se všichni pořád máte? Doufám, že dobře. U mě je to zatím tak nějak pohoda. Až na to, že mám strašně málo času a pořád zbývá hodně věcí, co musím ještě dodělat, takže z toho trochu nemůžu. Už se nemůžu dočkat zimy, kdy bude o svátky konečně taky jednou klid a pohoda. Odpočinek od školy, od většiny starostí... To bude úžasný ♥ A co vy? Taky se těšíte na zimu?
Jinak se Vám omlouvám, že jsem nepřidala tu slibovanou povídku a novou básničku, jak jsem říkala → nemám volný čas, tudíž jsem nic složit nemohla ani nic napsat nemohla, je mi to líto. Alespoň o víkend to bude snad lepší a něco přidám. Tak se tu mějte pěkně a zase se Vám v nejbližší době ozvu.


,,Free Time? What Is It?"

Love, Mrs. Luce Hetherton

1 komentář:

  1. Těším se na zimu .. jenom na ty svátky plný pohody ;D jinak se netěšim na tu zimu brr , a na ty držky co hodim :D:-*

    OdpovědětVymazat

Thank you so much for comment :]