sobota 8. října 2011

Welcome

Hello Everybody,
Vítám Vás na svém novém blogu. Chtěla bych vám jen říct, že jsem na blogspot nová a proto to, jak to tu vypadá tomu tak trochu odpovídá, tak se mnou prosím mějte větší trpělivost. Ale teď jsem tu kvůli něčemu jinému. Ráda bych se vám představila. Jmenuji se Lucka a je mi 14 let.
Tento blog jsem si založila k tomu, abych sem přidávala vše, co mě napadne. Něco, co mě zaujalo, co se mi líbí, na co mám jaký názor a také něco z mé tvorby. Ráda píšu povídky, ale sem bych spíš vkládala svoje básničky :) Miluju angličtinu, tak většinou čekejte anglické básničky.
Budu ráda, když se vám tu bude líbit, budete sem chodit a zanecháte mi tu nějaké ty své komentáře. Potěší mě to :) Tak to je asi vše k tomu úvodnímu proslovu.

This is me

Love, Mrs. Luce Hetherton

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you so much for comment :]