sobota 8. října 2011

Elliot Minor - Parallel Worlds

Takže bych vám ráda něco pověděla a mojí nejoblíbenější skupině, protože se tu bude asi hodně vyskytovat. Elliot Minor je britská skupina o pěti členech - Alex Davies (zpěv, kytara), Ed Minton (zpěv, kytara), Dan Hetherton (bubeník), Teddy Hetherton (baskytarista) a Ali Paul (klávesista). Vydali zatím tři desky - "Elliot Minor" "Solaris" a "Solaris Acoustic". Jsou pro mě neskonalá inspirace a i když mi do smíchu někdy není, můžu se spolehnout, že jejich videa mě vždy rozesmějí. Tak vám sem dávám písničku, kterou jsem od nich slyšela jako první už před několika lety, ale až nedávno jsem je začala poslouchat kvůli nejlepší kamarádce Ennie a uvědomila si, že jsem tuhle písničku od nich už slyšela :) Co na ní říkáte?


,,'Cause I Love Them..."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you so much for comment :]