neděle 9. října 2011

Dobré ráno všem :)

Good "morning" to all! xxx

Jak se vám dnes daří? Mně v celku dobře, dnes mám v plánu skládat nějakou novou básničku, tak byste se mohli teoreticky na něco těšit :) Taky bych měla přidat jednu smutnou básničku, která je asi moje nejpovedenější :) Takže si počtete. Jestli by se to povedlo, tak bych mohla dneska napsat nějakou jednorázovku (jednodílný příběh), ale bude to smutný, protože se inspiruji písničkou od Three Days Grace - Last to know (viz. pod článkem). Ale i tak doufám, že se Vám to bude líbit. Už dlouho jsem tu povídku chtěla napsat, ale nějak jsem nevěděla, jak to zformovat, tak teď už to snad bude lepší :) Tak já zase pádím, jdu skládat :) Bye bye.



Love, Mrs. Luce Hetherton

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you so much for comment :]